Hoe werkt HomeTeam?
Altijd de juiste vakman
Met hun (af)bouwkundige en installatietechnische kennis, passie voor hun vak en oprechte aandacht voor huurders kunnen we bij Hometeam dankzij onze vakmannen elke onderhoudsvraag aan. Vanuit ons hoofdkantoor in Steenwijk sturen we al deze professionals aan en zijn we 24 uur per dag bereikbaar. Elk verzoek tot spoed-, service- of planmatig onderhoud plannen we. Of het nu van uzelf of uw huurder komt. Daarbij werken we op basis van duidelijke prestatie- of eenheidsafspraken volgens een optimaal plan van aanpak.
Team van vakspecialisten
Wij beschikken over alle vakspecialisten. Hierdoor staat altijd de juist vakman voor de deur waardoor reparaties snel en met zo min mogelijk overlast worden uitgevoerd. Omdat we alle specialismen in huis hebben zijn we uitstekend in staat uw vastgoed te onderhouden en te verbeteren. Wij werken met professionele vakmannen die uitstekend vakmanschap bieden en prettig en klantvriendelijk in de omgang zijn.
Optimaal plan van aanpak
Optimaal vastgoedonderhoud tijdens een langjarige samenwerking. Met een gedegen plan voor planning en uitvoering en duidelijke prestatie- en eenheidsafspraken (bv. RGS en Klantgestuurd projectonderhoud) zorgen we ervoor.
Heldere communicatie
Zorgen dat de ander je begrijpt door heldere en duidelijke communicatie. We informeren huurders juist en op tijd en afspraken zijn helder. Ook in de communicatie naar onze opdrachtgevers zijn we transparant. We leveren dagelijks, wekelijks of maandelijks standaard rapportages die zijn afgestemd op de wensen van de opdrachtgevers.
Dichtbij uw huurders
Onze vakmannen zijn de verbindende factor tussen opdrachtgever en huurder. Ze kennen de steden, dorpen, wijken en straten waar uw huurders wonen. Zo kunnen ze exact inspelen op hun wensen en behoeften zonder daarbij de kwaliteit én de samenwerkingsafspraken uit het oog te verliezen.